رای منفی میلیون ها ایرانی در استیضاح وزیر قانون شکن
perspolis girl

عشق پرسپولیس

 

مولا علی (ع) می فرماید : حکومت اگر ماندنی بود به تو نمی رسید !

پرسپولیسیها : کدام قانون ، قانونی که بازیچه شده است !

مجریان قانونی که بی قانونی و سند سازی کذب را در این بلبشو و آشفته بازاری  ترویج میدهند و حامی هرج مرج، بی قانونی و دروغ پراکنی  میشوند ! وزیری که به زیر کردن را سرلوحه کارش میکند تا خودش به صندلی وزارت تکیه بزند ، نمی توان از او توقع اجرای عدالت ، مساوات و قانون مندی داشت !

 

 

نیازی به جار و جنجار نیست ، تنها کافی است کمی به عقب برگردیم تا کلید حل تمام مشکلات را پیدا کنیم ، وقتی از سوی دولت تدبیر و امید آقای گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود ، اتفاق بس جالبی رخ می دهد که خود بیان گر چنین روز های تاسف باری برای فوتبال مرده ی ایران  بود .

اینجا با برنامه و کارنامه  نه ، با لابی وزیر می شوند!

در حالی که مرسوم است ، وزیران پیشنهادی قبل از حضور در مجلس ، برنامه و اهداف خود را مشخص و شفاف مشخص می کنند تا قابل دفاع در صحن باشد ، جناب گودرزی راه کج در پیش می گیرد و سراغ بند لابی گری می رود ، با ورزشی ها و پیشکسوتان بی سواد (امثال دیزی فروشان ) می نشیند و وعده ی مقام می دهد تا با چند مصاحبه ی پوشالی گودرزی که چیزی برای دفاع از خود ندارد وزیر شود .

گودرزی وزیر ورزش شد !

از همان ساعات اولیه ی انتخاب وزیر ، مشخص بود که چه کسانی با ورودش می آیند و چه کسانی باید کوله بارشان را تنها به جرم حمایت نکردن و مصاحبه های دروغین در تمجید از ایشان بروند ، آری صدای پای پروین بد جوری به گوش می رسید .

مقامی که با لابی به دست آمده بود ، خیلی زود عیان شد که چیزی برای مدیریت ورزش این مملکت ندارد و برنامه اش فقط بی برنامگی و دروغ پراکنی است ! هر روز شاهد مصاحبه هایی بودیم که حتی یک فرد عادی هم به خود اجازه ی چنین اظهار نظراتی نمی دهد ، یک روز به پرسپولیس می تاخت ، روز دیگر به مدیریت این باشگاه و بعد هم از سر بی کاری به هوادارن میلیونی دو تیم پرسپولیس و استقلال بی حرمتی می کرد .

وعده ای که هر گز عملی نشد!

در حالی که قبل از انتخابات و در تبلیغات ریاست جمهوری بد جوری شاهد شعار قانون مندی بودیم و از وعده های دولت تدبیر و امید ، انتخاب بر اساس شایستگی افراد بود ، اما نمی دانم اگر انتخاب گودرزی بر اساس شایستگی بود ، پس وایی به روزی که انتخاب ها بر اساس ... !

پس وظیفه ی مجلس چیست ؟

شاید برای مجلس ما تنها مسائلی مهم هستند که خودشان ترجیح می دهند و در این روز ها که همه برای پرکردن فرم های یارانه ای نقشه می کشند ، نمایندگان محترم در حال شمارش اسناد دارایی خود هستند و وزارت ورزش برای آنها اصلا مهم قلمداد نمی شود چون با تمام کذب گویی های این وزارت حتی یک بار هم اخطار مجلس را در پیش نداشته است .خیلی وقت پیش باید جلوی وزارتی گرفته می شد که معلوم بود به نا کجا می رود ، اما نمایندگان محترم مجلس گویا اصلا سری به دنیای ورزش نمی زنند .

می دانم که وقت نداری ؟

اگر گودرزی وقت نداشت تا حداقل یک بار با مدیر عامل سابق قرمز پوشان دیداری داشته باشد و وقت رسیدگی به باشگاهی ندارد که طرفدارانش حتی در بازی های ملی هم چندیدن برابر هوادارن تیم کفاشیان و کیروش هستند ، چگونه می تواند وزیر ورزش باشد؟ وقتی نمی داند که پرسپولیس بارها و بارها رکورد بیشترین تماشاگر را در آسیا شکسته است  چگونه ادعا می کند که از کجا معلوم پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد! نکند ایشان موقع پخش بازی های پرسپولیس در لابی هتل تشریف داشته اند .

وزیری ترسو!

پشت پرده ی برکناری سردار رویانیان بدون شک به این ختم می شود که هیچ گاه آن طور که باید از جناب عالی تمجید و تعریف نکرد و در خط فکری وزارت ورزش نبود و این قابل درک بود که اگر می ماند هیچ گاه سکوت نمی کرد تا به این راحتی ها  شاهد قانون شکنی گودرزی و تیم وزارت جناب عالی باشیم !

گریز قانون از قانون!

خدا را شاکریم که وزارت اطلاعات به تو نرسید وگرنه معلوم نبود آلان چه وضعی پیش می آمد ، احتمال این که به یکباره شاهد تمام اسناد محرمانه مملکت روی صفحه ی اول واشنگتن پست بودیم دور از ذهن نیست !

وقتی یکی از بالاترین مقام ورزشی این مملکت دست به قانون شکنی می زند و اسنادی که محرمانه هستند را خیلی بی پروا منتشر می کند و  تمام قانون بی قانونی فوتبال بی در و پیکر  را زیر پا می گذارد ، چگونه ما امید داشته باشیم در این فوتبال بی قانونی نباشد و دنبال فوتبال پاک باشیم!

بازهم باید شاهد نقاشی ها باشیم!

در حالی که بد جوری خوش  بودیم تا دیگر سند سازی نداشته باشیم و هرکسی برای دروغ گویی سندی نقاشی نکند به یکباره امیدمان بر باد رفت و گویا این بار سندها بد جوری با آبرنگ نقاشی شده اند .

فقط مانده ایم ، فدارسیون خنده کم بود ، وزارت سند ساز اضافه شد.

جناب آقای روحانی :

لطفا قبل از دخالت مجلس ، برای وزارت قانون شکن فکری ، تدبیری !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:,ساعت 15:56 توسط zahra| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت